Klient na linii – operatorzy telefonii cz.6

Klient na linii – operatorzy telefonii cz.6

Suder

Najlepszym miejscem prowadzenia działalności partnerów jest sąsiedztwo wielu firm.

Suder zapewnia wsparcie dla przedsiębiorstw, które w swojej siedzibie potrzebują nowoczesnych rozwiązań teleinformatycznych – instalacji oprogramowania, montażu serwerów i centrali telefonicznych oraz serwisowania sprzętu. Firma posiada sklep internetowy, dwie placówki własne i pięć partnerskich.

– Prowadzenie biznesu nie wiąże się z koniecznością otwierania stacjonarnego biura, trzeba jednak dysponować samochodem. Najlepiej, jeśli licencjobiorca działa w terenie, na którym jest duże zagęszczenie firm, czyli potencjalnych klientów – radzi Izabela Suder, prezes zarządu.

Sieć wymaga od partnerów doświadczenia w sprzedaży usług IT i telekomunikacyjnych, łatwości w nawiązywaniu nowych kontaktów, dobrej prezencji oraz co najmniej średniego wykształcenia. Osoby zainteresowane współpracą z Suder przechodzą szkolenie sprzedażowe i techniczne. Mają ponadto możliwość testowania nowego sprzętu, dostęp do firmowego systemu CRM oraz partnerskiej infolinii. Zadaniem partnerów jest projektowanie rozwiązań teleinformatycznych, sporządzanie umów i obsługa posprzedażowa klientów.

Sport zwiększy obroty Przemysław Żmudka

DYREKTOR DS. SPRZEDAŻY DETALICZNEJ MlX ELECTRONICS

Rok 2012 będzie przebiega) pod znakiem zakupów sprzętu RTV. Wszystko za sprawą dwóch dużych wydarzeń sportowych – piłkarskich mistrzostw Europy oraz igrzysk olimpijskich w Londynie. Dodatkowym elementem, który wpływa na sprzedaż jest cyfryzacja kraju. Wymusza to na konsumentach zakup nowych urządzeń elektronicznych na czym korzystają sieci RTV/AGD. Niezmiennym zainteresowaniem będą się również cieszyły artykuły gospodarstwa domowego. Oczekujemy również wzrostu sprzedaży szerokiej gamy usług związanych z ochroną sprzętu. Klienci coraz częściej korzystają z możliwości przedłużenia gwarancji produktów lub ubezpieczenia sprzętu przed uszkodzeniem. Jest to korzystne rozwiązanie dla firm. Sprzęt kupowany do firmy traktowany jest przez producentów jak towar przemysłowy i nie może być objęty standardową gwarancją. Rozwiązaniem są pakiety ubezpieczające produkty, których sprzedaż stopniowo rośnie.

Opracował Daniel Wilk

Spis treści

Cz.1 – http://willowdesign.pl/klient-na-linii-operatorzy-telefonii-cz-1/
Cz.2 – http://willowdesign.pl/klient-na-linii-operatorzy-telefonii-cz-2/
Cz.3 – http://willowdesign.pl/klient-na-linii-operatorzy-telefonii-cz-3/
Cz.4 – http://willowdesign.pl/klient-na-linii-operatorzy-telefonii-cz-4/
Cz.5 – http://willowdesign.pl/klient-na-linii-operatorzy-telefonii-cz-5/
Cz.6 – http://willowdesign.pl/klient-na-linii-operatorzy-telefonii-cz-6/

Facebook Comments

Artykuły użytkownika

Najnowsze

Najczęściej komentowane

Facebook Comments