Klient na linii – operatorzy telefonii cz.5

Klient na linii – operatorzy telefonii cz.5

Mix electronics

W 2011 roku firma otworzyła 26 salonów. W tym roku chce osiągnąć jeszcze lepszy wynik. W pierwszym kwartale 2012 roku przybędzie osiem nowych placówek.

– Jest duże zainteresowanie współpracą. Wszystko wskazuje, że zrealizujemy plan rozwoju w 2012 roku – mówi Krzysztof Janiec, kierownik działu rozwoju sieci.

Mix electronics sam poszukuje lokalizacji, weryfikuje ich potencjał oraz negocjuje ceny najmu. Optymalna powierzchnia sklepu wynosi od 250 do 350 m\

Ostatnie 12 miesięcy były dla Mix electronics okresem zmian. Firma zmieniła wizualizację sklepów oraz zmodyfikowała system wynagradzania ajentów. Obecnie placówki są bardziej przestrzenne, co pozwala na lepszą ekspozycję towaru. Nowe wnętrza sklepów korzystnie wpływa na sprzedaż towaru.

– Otwarte ostatnio salony osiągnęły 90-120 proc. prognozowanych obrotów w przewidywanym przez nas okresie między trzecim, a szóstym miesiącem działalności – mówi Krzysztof Janiec.

Dodatkowym motorem sprzedaży ma być nowy system premiowania ajentów, który obowiązuje od początku 2012 roku. Oprócz prowizji za sprzedaż, ajenci sklepów są nagradzani za realizację miesięcznych zadań wyznaczonych przez centralę.

Zaangażowanie, kompetencje, pracowitość oraz doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu to podstawowe wymagania Mix electronics wobec kandydatów na ajentów. Firma przywiązuje dużą wagę do przygotowania partnerów do prowadzenia biznesu oraz utrzymania wysokiej jakości ich pracy. Szkolenia dla ajentów i pracowników dotyczą wiedzy o produkcie oraz o samej sprzedaży.

Mix electronics nie pobiera opłat wstępnych i marketingowych za przystąpienie do sieci. Ajent zobowiązany jest jednak do pokrycia kosztów adaptacji placówki, które wynoszą od 5 do 15 tys. zł. Mogą być one rozłożone na 12 rat potrącanych z miesięcznych przychodów. Właścicielem sprzętu oraz wyposażenia salonu jest Mix electronics.

Obecnie w całej Polsce funkcjonuje 185 salonów Mix electronics. Sklepy otwierane są w miastach powiatowych.

Spis treści

Cz.1 – http://willowdesign.pl/klient-na-linii-operatorzy-telefonii-cz-1/
Cz.2 – http://willowdesign.pl/klient-na-linii-operatorzy-telefonii-cz-2/
Cz.3 – http://willowdesign.pl/klient-na-linii-operatorzy-telefonii-cz-3/
Cz.4 – http://willowdesign.pl/klient-na-linii-operatorzy-telefonii-cz-4/
Cz.5 – http://willowdesign.pl/klient-na-linii-operatorzy-telefonii-cz-5/
Cz.6 – http://willowdesign.pl/klient-na-linii-operatorzy-telefonii-cz-6/

Facebook Comments

Artykuły użytkownika

Najnowsze

Najczęściej komentowane

Facebook Comments