Pages Menu
Categories Menu

Strony internetowe o komiksach

Podczas tworzenia pozycjonowania dla danego produktu, trzeba zacząć od przemyślenia atrybutów produktu (atrybuty samochodu obejmują bezpieczeństwo, trwałość, szybkość, komfort i tak dalej).

Najlepszym sposobem, aby ustalić, co jest najważniejszym atrybutem jest zadawać pytania potencjalnych nabywców. Co klienci myślą o swoim produkcie?https://eliquids24.pl Co jest najważniejszym atrybutem do nich? Co by zmusić lub przekonać ich do zakupu produktu na alternatywę?

(Jeśli szukasz reklamować lub promować swój produkt, możesz też poprosić ich, gdzie szukać informacji na temat tych produktów, a co języka używają, gdy mówimy o nich.)

2. Wybierz atrybut, który jest najlepszy dla Twojego produktu. Zasady są takie, że jeśli jesteś pierwszy produkt na rynek w swojej kategorii, można mieć do wyboru „posiadania” dowolny atrybut, który można umieścić swój produkt przed i chciałbyś wybrać najważniejszą cechę odnoszącą się do tego produktu.

Ale jeśli nie jesteś pierwszy produkt w kategorii obowiązują inne zasady.

Zasada popychacza to zrobić odwrotnie lidera w celu dostarczenia konsumentowi prawdziwą alternatywę. (Pomyśl czarny MP3 versus biały i-Pod).

Jest to bardzo rzadka okazja, że ??można skopiować konkurentów i wygrać.

3. Teraz powiedzieć światu Wreszcie, mając pozycję to połowa sukcesu. Druga połowa jest sposób komunikowania się z konsumentami tej pozycji.

Wszystkie marki / produkty muszą mieć osobowość. Elementy osobowości obejmują jego nazwę, opakowanie, cena, reklamie i co robi i gdzie jest kupiony. Jego osobowość, ostatecznie staje się jego wizerunek.

Raz wybrany, każdy element swojej marki musi być zgodna z wybranym obrazie. Nie masz staroświecki Logo na „nowoczesne” produktu; nie używaj „nudny” opakowanie na „prawdziwym” produkt … i tak dalej.

Wszystko musi być spójne (i pobyt w ten sposób), więc uniknąć pokusy zmienia wizerunek marki regularnie – będziesz mylić tylko swoich klientów.

Jak można rozwałkować żadnych działań promocyjnych, każdy element promocji powinny wzmocnić ten wizerunek marki. Jeśli tak nie jest, to nie powinno być wydane lub zatwierdzone przez ciebie.

Jeśli jesteś pierwszy w kategorii produktu, pozycjonowanie powinno zawierać oświadczenie lidera. „Pierwszy na świecie (cokolwiek) do (kto)” „najszybciej rozwijających się (cokolwiek)” „największym dostawcą (cokolwiek)” „Ameryki nr 1 do wyboru (ktokolwiek)”.

Stay tuned więcej artykułów biznesowych lub sprawdź moje bio na www.fionamackenzie.com.au

Wpis zawdzięczamy