Pages Menu
Categories Menu

Strony internetowe o filmach

Strony internetowe o filmach

To był bardzo silny dla McDonalds, ponieważ hamburgery były popularnym wynos jedzenie i McDonalds była pierwszą dużą skalę joint hamburger i „własność” pozycja w naszych umysłach. Kiedy myślał hamburgery – myślałeś McDonalds.

Dział marketingu McDonalds wzmocnić tę percepcję nam też – za pośrednictwem telewizji i innych mediach. Mamy go – i przypisuje McDonalds z własnością „hamburgery”.

To był potężny, ponieważ konsumenci nie lubią myśleć zbyt wiele o niczym – a gdy jesteś silny jak McDonalds i „własnym” miejscu w umyśle konsumentów, należy ułatwić konsumentowi. Oni po prostu wiedzą, co robisz i staniesz się miejsce do pracy.

Strony internetowe o filmach

Tu, w Australii, McDonalds zmienia się – można by pomyśleć, w odpowiedzi na rosnące negatywne postrzeganie jakości żywności i ogólnie społeczności obawy o otyłości.

Tak niedawno wydany „bułki deli”. Ale hej, mówi, że konsument, który nie jest metro? I ma Kawałki kurczaka w menu. Hej, czy to nie KFC? A niektóre z nich mają McCafe placówek sprzedaje kawę i babeczki. Hej, nie jest to, że Starbucks?

Więc raz, gdzie McDonalds odbyło się bardzo jasne stanowisko w umyśle konsumenta, że ??stara się być wszystkim dla wszystkich ludzi i pierwszej reguły, jeśli chodzi o marki jest to, że nie możesz być wszystkim dla wszystkich ludzi – nie uda.

Strony internetowe o filmach

Aby zwrócić konsumentowi na myśl o swojej marki i poprosić ich, aby kwantowe zmiany skoku w ich postrzeganiu marki (tak starannie pielęgnowane przez was przez te wszystkie lata) jest ogromna zapytać. Z miejsca na miejsce hamburger wszystko; OD A dzieci umieścić w miejscu dla dorosłych; od „śmieciowego” percepcji żywności mówią nam, że są zdrowe? McDonalds jest w poważnych tarapatach. Jej klienci nie dostają się do tego.

Trzy kroki do tworzenia i komunikowania pozycji.

1. W pierwszej kolejności myśleć o swoich atrybutów produktów.
Wpis zawdzięczamy http://grupadetektywistyczna.pl