Pages Menu
Categories Menu

Logo dla bloga

Logo dla bloga Jeśli wygląd zmienił się od prezentowanych na zdjęciach, jak twój kolor włosów, rozmiar talii to należy powiadomić o tym swojego klienta i agencji jak najszybciej. Nie ma nic gorszego niż odbierającego klienta zupełnie inną osobę do tego pokazanego na zdjęciach.

6. Referencje / Referencje / osiągnięć

Jeśli zrobiłeś to świetnie dla dotychczasowych klientów, to należy mieć te referencje i referencje podane na swoim profilu jako dowód, że jesteś prawdziwym profesjonalistą. Jeśli osiągnięto pewne cele zawodowe lub osobiste, to powinny być one wyróżnione też.

Po utworzeniu profilu, istotne jest, że go uaktualniać. Jeśli pracujesz dla agencji, a następnie upewnij się, że są one komunikować wszystkie atrybuty do potencjalnego klienta (s).

P # 2: PRZYGOTOWANIE PLANOWANIE

Więc Super profil zawodowy ma teraz wylądował wam pokazać zadanie Wystawa / handlową. Co stanie określić, czy to zadanie będzie sukcesem dla Ciebie jest planowanie i przygotowanie podejmiecie przed faktycznym przydział odbywa.

Dawno, dawno temu, kiedy byłem w szkolenia dla mojej pierwszej w historii sprzedaży pracy, uczono mnie, akronim „PPPPPPP” przez mojego trenera sprzedaży. Jeśli nie natknąć ten jeden przed, co to oznacza to właściwe planowanie i przygotowanie Zapobiega Piss Słaba wydajność. Dotyczy to nie tylko sprzedawca, ale również do innych obszarów w biznesie i życiu osobistym.

Więc co można zrobić, aby przygotować i zaplanować skuteczne dla każdego projektu, które zobowiązują?

1. Całkowicie przeczytać i zrozumieć zadanie krótkie dużym wyprzedzeniem imprezy. Wiele osób popełnia błąd odczytu przypisanie zauważa noc przed imprezą. Jeśli czytasz przypisanie krótkie 7-10 dni przed rozpoczęciem imprezy, to nie masz tylko czas zadawania pytań do klienta, ale również, że daje czas, aby zrobić kilka badań na temat wydarzenia i klienta.

Wpis zawdzięczamy inpest.pl