Pages Menu
Categories Menu

Strony internetowe o ksiazkach

Strony internetowe o ksiazkach

Jak pozycjonować swój produkt (i własne miejsce w Konsumentów umysł)

W zależności od kim rozmawiać, pozycjonowanie to wyrażenie marketing, który ma wiele różnych znaczeń do wielu różnych sprzedawców. I zdefiniować tak, jak pozycjonowanie klient odwzorowuje swój produkt w ich umysłach w porównaniu do porównywalnych produktów, które są dla nich dostępne.

Pozwólcie, że wyjaśnię to dalej.

Na rynku samochodowym (obecnie pamiętać, że jestem w Australii, więc niektóre z tych marek mogą lub nie mogą być wam znane, ale zrobię co w mojej mocy, aby być uniwersalne), niech nakreślić w naszych umysłach, jak może wyglądać pozycjonowanie ,

Strony internetowe o ksiazkach

Symbol Stan / luksusowe: Mercedes Benz / Lexus Poważne Kierowca BMW Poważne sportowa: Bezpieczeństwo Porsche: Volvo Rodzina: Holden i Ford (6 cylindrów) w przystępnej cenie: Toyota Affordable Europejskiej: Volkswagen Tanie Hyundai Hoon: Wszystko z otworami wyciętymi w masce, duży koła MAG oraz głośne tłumiki. (Suburu wydają popularne wśród tej grupy).

Zaczynasz się pomysł?

Oczywiście, to nie jest aż tak proste, jak tej mapie. Możemy dodać inne zmienne, aby stworzyć „miejsce” dla siebie. Zmienne te mogą obejmować płci, wieku, lokalizacji osobistych aspiracji, budżet i tak dalej.

Na przykład w Australii kobiety lubią jeździć hatchback (jak VW Golf), ponieważ jest to łatwe, aby załadować zakupy w bagażniku (lub bagażniku, jeśli jesteś w Ameryce).

Strony internetowe o ksiazkach

Więc pozycjonowania Volkwagen Golf w potencjalnie mogłyby być:

„Affordable Europejskiej dla kobiet, które Shop”

Załóżmy również przyjrzeć się, jak łatwo jest uszkodzić pozycjonowanie i zilustrować, mam zamiar użyć jednego z moich ulubionych przykładów obecnych, McDonalds.

Czym jest McDonalds dla przeciętnego człowieka? Dobrze było kiedyś miejscem hamburger; i tak wszyscy widzieliśmy go w naszych umysłach.
Wpis zawdzięczamy