Pages Menu
Categories Menu

Logo dla strony internetowej

Co klienci chcą zobaczyć to osoba profesjonalna, które mają zamiar dostać się na ich stoisku więc ważne jest twoje zdjęcia komunikowania się, że jesteś prawdziwym profesjonalistą.

2. Potężny Prywatny komunikat

Potężna osobista wypowiedź , która podkreśla swoje mocne robi ogromną różnicę do bycia wybranym do zadania. Co masz atrybuty, które pomogą klientowi spełniać swoje cele? Dlaczego klient powinien wybrać ciebie? Co za różnica, można zrobić dla klienta? Osobiste oświadczenie powinno być nie więcej niż 200 słów i powinno zawierać kilka naprawdę pozytywne słowa, które pomogą przekonać klienta, że ??jesteś tym, za nich.

Przykład:.. „Jestem wybitnym promotorem, który mówi w 5 językach, a uwielbia aktywnie wygenerować nowy biznes na wystawach i targach Jestem pasjonatem sprzedaży, spełniając swoje cele i poznawanie nowych koncepcji biznesowych w procesie Jestem punktualny i miłość pracy w zespole … „

3. Szczególne doświadczenie zawodowe:

Należy podkreślić szczegółowo, jakiego rodzaju promocjami masz doświadczenia w przeszłości. To powinno zawierać nazwę impreza, klient / marki Ci reprezentowane swoje zadania i obowiązki oraz swoje osiągnięcia w pracy.

4. Edukacja i języki

Jak również swoim doświadczeniem, co odróżnia cię od reszty to edukacja i języki. Należy podkreślić wszystkie swoje kursy edukacyjne uczestniczył. W językach, należy zaznaczyć jakich językach mówisz płynnie. Jeśli nie można prowadzić rozmowę na poziomie biznesu w języku czym język ten nie powinien być wymieniony w informacji o profilu, aby uniknąć jakiegokolwiek wstydu w pracy.

5. Informacje fizyczne

Niektóre zadania będą obejmować klienta dostarczając mundurze korporacyjnej lub stroju. Istotne jest, że masz poprawne informacje fizycznej na swoim profilu w tym swojej naturalnej wysokości, rozmiarów ubrań i rozmiar buta.
Wpis zawdzięczamy Kazacza Gora