Klient na linii – operatorzy telefonii cz.4

Klient na linii – operatorzy telefonii cz.4

Telefonia Dialog

Partner Telefonii Dialog może prowadzić biznes w pojedynkę albo jako menedżer zespołu.

Trans-Media, autoryzowany partner Telefonii Dialog, to niezależny operator telefonii stacjonarnej, dostawca internetu oraz usług multimedialnych. Pod logo firmy działa sześć placówek własnych oraz siedem licencyjnych. W styczniu i w lutym będą miały miejsce otwarcia punktów sprzedaży usług w Jeleniej Górze, Lublinie, Bydgoszczy i Olsztynie.

– Zawierana z nami umowa agencyjna jest bardzo elastyczna i pozwala partnerowi na zarządzanie zespołem sprzedaży lub na prowadzenie działalności jednoosobowej w małym mieście. Zależy nam na pozyskaniu do współpracy przedsiębiorców z województw dolnośląskiego, podkarpackiego, opolskiego i lubuskiego – wymienia Łukasz Sankiewicz, dyrektor ds. sprzedaży Trans-Media.

Podstawowymi wymogami firmy są umiejętności zarządzania firmą oraz zespołem pracowników. Mile widziane jest doświadczenie w kanale sprzedaży d2d (door 2 door), który polega na bezpośrednim kontakcie z klientem.

Aby zostać partnerem Telefonii Dialog trzeba również uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu z płatnościami wobec ZUS i Urzędu Skarbowego oraz zaświadczenie o niekaralności. Współpracę mogą podjąć także firmy, które już działają na rynku. Inwestycja w biznes wynosi od 5 do 35 tys. zł i uzależniona jest od wielkości biura oraz liczby pracowników, którym należy zapewnić stanowisko do pracy, telefon i sprzęt komputerowy. Opłata licencyjna za jedno stanowisko pracy wynosi 1 tys. zł i pokrywa koszt szkolenia produktowo-sprzedażowego dla partnera i jego personelu. Ponadto właściciel licencji przekazuje materiały marketingowe, niezbędne oprogramowanie komputerowe oraz wspiera w procesie rekrutacji pracowników, bo ten etap zakładania firmy jest zdaniem Łukasza Sankiewicza najtrudniejszy.

– Rynek telekomunikacyjny rozwija się bardzo szybko. Usługi dostępne kilka lat temu tylko dla korporacji, dziś są już standardem dla indywidualnych klientów. W ofercie jest m.in. telewizja cyfrowa, video monitoring, taryfy łączące w jednym abonamencie telefon stacjonarny i komórkowy – mówi Sankiewicz.

Spis treści

Cz.1 – http://willowdesign.pl/klient-na-linii-operatorzy-telefonii-cz-1/
Cz.2 – http://willowdesign.pl/klient-na-linii-operatorzy-telefonii-cz-2/
Cz.3 – http://willowdesign.pl/klient-na-linii-operatorzy-telefonii-cz-3/
Cz.4 – http://willowdesign.pl/klient-na-linii-operatorzy-telefonii-cz-4/
Cz.5 – http://willowdesign.pl/klient-na-linii-operatorzy-telefonii-cz-5/
Cz.6 – http://willowdesign.pl/klient-na-linii-operatorzy-telefonii-cz-6/

Facebook Comments

Artykuły użytkownika

Najnowsze

Najczęściej komentowane

Facebook Comments