Klient na linii – operatorzy telefonii cz.1

Klient na linii – operatorzy telefonii cz.1

Mzone

Mzone sprzedaje usługi telewizji i cyfrowej i telefonii komórkowej w sklepach Saturn i Media Markt.

Firmą odpowiedzialną za rozwój punktów sprzedaży Mzone jest spółka Arteria Retail. Do tej pory powstały 64 stoiska oferujące usługi Play, Telewizji N oraz Heyah – 12 z nich jest zarządzanych przez partnerów. W 2012 roku powstaną dwie placówki. Wszystkie punkty znajdują się w sklepach Saturn i Media Markt, z którymi sieć ma podpisane umowy współpracy.

Osoby zainteresowane zawarciem umowy partnerskiej z Mzone muszą przed rozpoczęciem współpracy otworzyć działalność gospodarczą oraz przejść szkolenie. Firma wymaga doświadczenia w sprzedaży oraz znajomości rynku telekomunikacyjnego.

– Partner otrzymuje przygotowane stoisko oraz materiały dotyczące ofert operatorów. Nie pobieramy żadnych opłat licencyjnych. Jedyną inwestycją są koszty zatrudnienia personelu, o ile partner widzi potrzebę posiadania pracownika – wyjaśnia Patryk Szewczyk, dyrektor ds. sprzedaży w Arteria Retail.

Orange MS Polska

Brak opłaty wstępnej oraz brak konieczności posiadania biura to atuty licencji MS Polska.

Firma działa na rynku telekomunikacyjnym od 2006 roku. Jako partner Grupy Telekomunikacji Polskiej, do której należy Orange, MS Polska zajmuje się sprzedażą usług dla biznesu oraz obsługą posprzedażową.

– Nasi doradcy bezpośrednio kontaktują się z klientami w celu zawarcia umowy. Do ich obowiązków należy również monitorowanie kont klientów, aby dostosować ofertę do zmieniających się potrzeb – wyjaśnia Piotr Kostrzewa, kierownik sprzedaży MS Polska.

Z MS Polska współpracuje 20 partnerów, których wspiera centrala w Warszawie, a wkrótce będą to robić także regionalne biura w Gdańsku i Poznaniu. Właśnie w tych miastach poszukiwani są mobilni doradcy. Do prowadzenia działalności biuro nie jest potrzebne. Partner, żeby mógł szybko dotrzeć do klienta, musi jednak dysponować telefonem, laptopem oraz samochodem. Licencja nie wiąże się z kosztami z tytułu opłaty wstępnej ani miesięcznej. Przedsiębiorca, którego prowizja uzależniona jest od sprzedaży, podlega okresowe, kwartalnej ocenie. Biorca licencji bierze udział w szkoleniach organizowanych przez MS Polska oraz przez operatora Orange – PTK Centertel i Telekomunikację Polską. Partner może korzystać także z systemów komputerowych firmy, które pomagają w sprawnej obsłudze klienta. Uzupełnieniem oferty partnerskiej jest dostęp do produktów, takich jak telefony i modemy.

Spis treści

Cz.1 – http://willowdesign.pl/klient-na-linii-operatorzy-telefonii-cz-1/
Cz.2 – http://willowdesign.pl/klient-na-linii-operatorzy-telefonii-cz-2/
Cz.3 – http://willowdesign.pl/klient-na-linii-operatorzy-telefonii-cz-3/
Cz.4 – http://willowdesign.pl/klient-na-linii-operatorzy-telefonii-cz-4/
Cz.5 – http://willowdesign.pl/klient-na-linii-operatorzy-telefonii-cz-5/
Cz.6 – http://willowdesign.pl/klient-na-linii-operatorzy-telefonii-cz-6/

Facebook Comments
1 comment

Artykuły użytkownika

Najnowsze

Najczęściej komentowane

Facebook Comments